flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Розяснення НАЗК на поширені запитання при заповненні електронних декларацій.

27 лютого 2017, 16:13

 Національне агентство з питань запобігання корупції надає відповіді на поширені запитання при заповненні Е декларації.

Так, якщо  при заповненні електронної декларації у Вас виникли проблеми з відображенням розділів 3, 6, 11 декларації або некоректно відображається інформація, варто перевірити, яким інтернет-браузером Ви користуєтесь. Така проблема може виникати при користуванні браузерами Mozilla Firefox, Yandex та інші. Для коректного відображення інформації НАЗК рекомендує при заповненні електронної декларації використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії.

 

При виникненні проблеми з електронним цифровим підписом при реєстрації необхідно перевірити його за допомогою online-сервісу накладання електронного цифрового підпису на електронні документи за посиланням.  Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «Підпис накладено успішно, цілісність даних підтверджено». Якщо ж при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, зверніться до акредитованого центру сертифікації ключів, який видав Вам ключ.

 

Якщо при спробі ввійти  при вході до системи електронного декларування Вам видається повідомлення: «Ви не підтвердили e-mail», — перевірте поштову скриньку, яку вказували при реєстрації. Можливо лист підтвердження потрапив у папку «Спам». Перейдіть за посиланням у листі і завершіть процедуру реєстрації у системі.

 

Якщо лист не надійшов на поштову скриньку, можливо при реєстрації була вказана помилкова адреса електронної пошти, або у назві використовувались символи “-”, “_”. Також НАЗК не рекомендує використовувати поштові скриньки, розташовані у домені RU (наприклад: хххххх@mail.ru). У цьому випадку вам потрібно зареєструвати нову поштову скриньку із урахуванням наведених вище рекомендацій, і, як рекомендує НАЗК, зателефонуйте за номером 044-200-06-94 або напишіть листа на електронну пошту: support@nazk.gov.ua із зазначенням вашого П.І.Б., адреси електронної пошти, вказаної при реєстрації, і нової адреси електронної пошти. На нову пошту Ви отримаєте повторний лист підтвердження реєстрації з посиланням, за яким завершиться процедура реєстрації.